Tips n Trik Packing ala Miss Bananana

Miss Bananana sering banget nih pergi-pergi ke luar kota. selain buat jalan-jalan, biasanya miss bananana ke luar kota buat mengunjungi orang-orang yang disayang alias keluarga! hehehe

biasanya miss bananana suka bingung apa aja yang harus dibawa. kalo suami sih gampang banget. selain aku yang nyiapin, dia juga ga ribet masalah baju. secara dia itu cowok siiih.wkwk

mulai aja kali ya.. ini dia tips n trik ala miss bananana :
Continue reading

Advertisements

i think i agreed with this. and i like it 🙂

BA Expat

Changing or improving your life doesn’t have to be a long, frustrating, drawn-out process. I’m always in search of the smallest changes that yield the biggest returns, and below is my collection of quick tips that can make your life easier, more fulfilling, or just less of a pain in the ass.

Try one or two of these and tell me how great they worked.

Sleeping at the desk

Zack’s Not-So-Secret List of Simple Ways to Increase Happiness, Productivity, or General Awesomeness

View original post 1,529 more words